خودرو تویوتا کرولا

تیم کارا
divider
۱۴۰۴/۴/۲۲

بررسی معایب تویوتا کرولا | نکاتی که قبل از خرید باید بدونی!

با اینکه تویوتا کرولا جزو کم‌دردسرترین سدان‌های دنیاست، اما هیچ ماشینی بی‌عیب نیست. در اینجا به ۷ مورد از معایب مهم کرولا پرداختیم که مالکان واقعی در اپ‌هایی مثل کارا بهش اشاره کردن:
بررسی معایب تویوتا کرولا | نکاتی که قبل از خرید باید بدونی!
اشتراک گذاری

 

بررسی معایب تویوتا کرولا | نکاتی که قبل از خرید باید بدونی!

 

با اینکه تویوتا کرولا جزو کم‌دردسرترین سدان‌های دنیاست، اما هیچ ماشینی بی‌عیب نیست. در اینجا به ۷ مورد از معایب مهم کرولا پرداختیم که مالکان واقعی در اپ‌هایی مثل کارا  بهش اشاره کردن:

 


 

 ۱. شتاب نسبتاً پایین و موتور محافظه‌کار


طبق بررسی‌های کاربران اپ کارا، موتور ۱.۸ لیتری کرولا در مقایسه با رقبا مثل مزدا ۳ یا النترا، شتاب کمتری داره. این موضوع مخصوصاً در سبقت‌های جاده‌ای یا رانندگی اسپرت، کمی ناامیدکننده‌ست.

عدد رسمی شتاب ۰ تا ۱۰۰: حدود ۱۰.۵ تا ۱۱ ثانیه
برای کسانی که اهل سرعتن، این ماشین ممکنه حس خنثی بده.

 


 

۲. طراحی ساده و کم‌هیجان


خیلی از کاربران در اپ باما و دیوار اشاره کردن که طراحی کرولا بیش از حد ساده‌ست و هیجان یا جسارت خاصی در ظاهرش دیده نمی‌شه. برای جوون‌ترها یا کسایی که ظاهر اسپرت براشون مهمه، ممکنه انتخاب جذابی نباشه.

 


 

 ۳. کمبود آپشن در بعضی تیپ‌ها


مدل‌هایی از کرولا که به‌صورت محدود یا توسط واردکنندگان متفرقه وارد ایران شدن، گاهی آپشن‌هایی مثل صندلی برقی، سانروف، مانیتور بزرگ یا سیستم صوتی حرفه‌ای ندارن. در اپ همراه‌مکانیک بعضی خریداران از این کم‌تفاوتی تیپ‌ها گلایه داشتن.

 


 

۴. قیمت بالای قطعات یدکی اصلی


با اینکه استهلاک پایینی داره، اما قطعات اصلی ژاپنی (مثل لنت، کمک‌فنر، فیلترها و...) در بازار ایران گرون هستن. در اپ کارا و باما این مسئله به‌عنوان یکی از دغدغه‌های خریداران کرولا کارکرده مطرح شده.

 


 

 ۵. سیستم صوتی متوسط


کاربران زیادی در اپ دیوار گفتن که سیستم صوتی فابریک کرولا کیفیت بالایی نداره، مخصوصاً در مدل‌های پایه. برای علاقمندان به موزیک، نیاز به ارتقا یا نصب سیستم جانبی وجود داره.

 


 

۶. عملکرد نه‌چندان سریع گیربکس CVT


اگرچه گیربکس CVT کرولا نرم و کم‌مصرفه، اما در شتاب‌گیری سریع یا معکوس دادن گاهی کند واکنش نشون می‌ده. در اپ کارا این مورد مخصوصاً برای رانندگی کوهستانی یا پُربار اشاره شده.

 


 

۷. محدودیت در قطعات بدنه


برخی کاربران اپ باما و همراه‌مکانیک اعلام کردن که قطعات بدنه مثل گلگیر، سپر یا درب عقب به‌سختی در بازار پیدا می‌شن و گاهی باید سفارش وارداتی داد که زمان‌بر و پرهزینه‌ست.

 


 

 جمع‌بندی کاربران اپلیکیشن‌ها:

 

تویوتا کرولا یه ماشین اقتصادی، باکیفیت و بی‌دردسره؛ اما اگه دنبال شتاب، آپشن یا ظاهر اسپرت هستی، باید با چند مورد محدود کنار بیای یا سراغ رقبای کره‌ای مثل النترا، سراتو یا مزدا ۳ بری.

 

بلاگ های پیشنهادی

مشاهده همه
homeخانه
searchجست و جو
layers
mapنقشه
mapحساب کاربری